Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

ברוכים הבאים לאתר עיצוב הבית המוביל בישראל אסטילו הום

כך תשלבו בין אקססוריז לבית

מגשימים לכם חלומות

אנחנו לא רק דואגים לכם לפריטים הכי חמים, חשוב לנו שגם תדעו איך למקם ולאבזר אותם...
מתוך הרצון לעזור הקמנו את הבלוג של אסטילו - המקום שבו הסטייל פוגש את המקלדת ואתם מרוויחים.

מוצרים מובילים

הטאץ’ הסופי המשרה אווירה נעימה בבית, הוא לא חשוב פחות מעיצוב מושקע עם רהיטים בעלי נוכחות וגופי תאורה מרשימים. העולם של אקססוריז לבית הוא עשיר ומגוון וקל “ללכת לאיבוד” בין מוצרים המשרים אווירה נעימה ולהתלבט אילו הכי מתאימים עבור הבית שלכם. לכן, אם אתם מעוניינים להבין טוב יותר כיצד לשלב בין פריטים קטנים שעושים את ההבדל הגדול, המשיכו לקרוא ותוכלו לקבל השראה ורעיונות חדשים.

מגשים מעוצבים הם פתרון כמעט להכול
יש המון אקססוריז שאפשר לפזר ברחבי הבית: אגרטלים אלגנטיים, מפיצי ריח, עציצונים, נרות מעוצבים, פמוטים וכדומה. נכון, שאפשר פשוט להניח אקססוריז לבית על המשטח הפנוי, אבל אם אתם באמת רוצים ליצור קלאס, הניחו אותם על מגש דקורטיבי. מגש מעוצב יכול לעשות את ההבדל בין נרות חסרי נוכחות לבין פינת אווירה מהממת וכמו כן, יש לו גם ערך פרקטי – הוא מאפשר לכם להעביר בקלות פריטים קטנים ממקום למקום וליצור אווירה נעימה היכן שתרצו.

שלבו בין מוצרי טקסטיל
מוצרי טקסטיל איכותיים תורמים ליצירת אווירה נעימה, ביתית וחמימה. הם מאפשרים לכם לארגן את פינת האוכל באופן מזמין ומפתה ולשדרג את החוויה הקולינרית עם חוויה אסתטית. ליצירת מראה הרמוני, מומלץ להתאים בין המפיות למפות וזו גם הסיבה שכדאי לרכוש אותן במקום אחד. חנות כמו ESTILO, מציעה לכם מבחר פתרונות טקסטיל בצורה מפות ומפיות במגוון צבעים ודוגמאות ואתם יכולים להתאים את המפיות העדינות למפה בעלת הנוכחות, כדי ליצור מראה חלומי שעושה חשק לשבת, לאכול וליהנות מחברתם של הסועדים האחרים.

מפיצי ריח ופרחים מלאכותיים – השילוב האידיאלי
אחת הדרכים ליצירת אווירה נעימה בכל חדר בבית, היא על-ידי הצבת זר פרחים. הבעיה בפרחים רגילים, היא המהירות שבה הם נובלים, נראים רע ומפיצים ריח לא נעים ואז אתם מוצאים את עצמכם מכתתים רגליים לחנות פרחים לעיתים קרובות, במטרה לרענן את זר הפרחים שהצבתם. לכן, הפתרון במקרים האלו הוא הצבת פרחים מלאכותיים, שלא דורשים תחזוקה או החלפה, אך יש להם חיסרון אחד בולט – הם לא מפיצים ריח. כדי להתגבר על החיסרון הזה, אפשר להציב מפיצי ריח בסמוך לפרחים וכך לקבל את האווירה האלגנטית והרגועה שאתם חותרים אליה, ללא מאמץ. חנות כלי בית איכותית כמו אסטילו, תציע לכם שפע מפיצי ריח בניחוחות שונים, כדי שתוכלו לבחור את הניחוח שאתם הכי מתחברים אליו.

התאימו בין פתרונות הישיבה שבחרתם, לביו כריות הנוי
כריות נוי יכולות בקלות להפוך לכוכבות הבלתי מעורערות של הסלון שלכם. הן יפות, הן נוחות, הן מגיעות במבחר צבעים ודוגמאות והן משדרגות את חווית הישיבה וההסבה בסלון ובכל פינת ישיבה אחרת ברחבי הבית. חשוב להתאים את הסגנון של כריות הנוי, לסגנון של פינת הישיבה ואף להתאים בין הגוונים של הספה לבין אלו של הכריות. אם בחרתם ספה בצבע נועז, ייתכן ועדיף לבחור כריות נוי בצבעים ניטרליים וקלאסיים אשר יאזנו את המראה הססגוני. מצד שני, אם יש לכם ספה לבנה צחורה, או לחילופין אפורה, חומה או שחורה, כדי להשקיע בכריות נוי ססגוניות שיעניקו לפינת הישיבה מגע מרענן ושובב של צבע.

לקנות הכל במקום אחד, להתאמה מושלמת
אם אתם רוצים להבטיח את ההתאמה ואת ההרמוניה בין האקססוריז ולדעת כי נרות שתבחרו יתאימו למפות, ברכת הבית תתאים למגש וכדומה, אתם מוזמנים לגלות את המבחר העצום של אסטילו, המתמחים בתחום של אווירה ומפיצי ריח, נרות, מוצרי יודאיקה, אקססוריז לאמבטיה ועוד.

מאמרים נוספים

רוצה להשאר בעניינים?

אוהבים את התוכן שלנו? השאירו פרטים ותקבלו עדכון בכל פעם שעולה פוסט חדש

קישורים חשובים