Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

ברוכים הבאים לאתר עיצוב הבית המוביל בישראל אסטילו הום

עיצוב הבית – עשו זאת בעצמכם בקלות ובכיף

מגשימים לכם חלומות

אנחנו לא רק דואגים לכם לפריטים הכי חמים, חשוב לנו שגם תדעו איך למקם ולאבזר אותם...
מתוך הרצון לעזור הקמנו את הבלוג של אסטילו - המקום שבו הסטייל פוגש את המקלדת ואתם מרוויחים.

מוצרים מובילים

בשנים האחרונות שמים יותר ויותר דגש על עיצוב הבית ותשומת לב לפרטים היוצרים אווירה ייחודית בחלל. ההבנה שבית צריך למלא צרכים פיזיים ורגשיים מביאה אנשים רבים להשקיע בעיצוב כל פינה בו, אך לא חייבים להוציא סכומי כסף גדולים על שירותי עיצוב מקצועיים. המאמר הבא יסביר לכם כיצד לעצב את הבית בקלות בעצמכם והיכן אפשר לרכוש את כל הדרוש לכם למלאכה.

עיצוב הבית – איפה מתחילים?
הדבר הראשון שעליכם לעשות כדי לעצב את הבית כמו שתמיד חלמתם, הוא למצוא חנות כלי בית מעולה. חנות איכותית היא כזו שמתקיימים בה כמה תנאים, ההופכים את חווית הרכישה למושלמת:

  • יש בה מבחר גדול של כלי בית, מוצרי טקסטיל, אקססוריז, אגרטלים, פתרונות אחסון וכדומה. ככל שהמבחר גדול יותר, כך גדל הסיכוי שתמצאו את כל הדרוש לכם עבור עיצוב הבית במקום אחד ותוכלו לסיים את הקניה בלי לשוטט בחנויות שונות ובלי להתפשר על מוצרים שלא באמת מתאימים או מוצאים חן בעיניכם.
  • חנות כלי בית איכותית, היא כזו הבוחרת בקפידה את ההיצע. וודאו כי אתם קונים מחנות המוכרת מוצרי עיצוב הבית ברמה גבוהה, העשויים חומרי גלם מעולים והנראות שלהם מרשימה ואסתטית.
  • עדיף למצוא חנות כלי בית הפועלת גם אונליין וכך תוכלו לקנות אקססוריז לבית בקלות ועם משלוח מהיר ויעיל עד פתח הבית.

תכננו את העיצוב מראש
אף על פי שמפתה להיכנס לתוך חנות כלי בית ולהסתחרר מהמבחר, כדאי לתכנן מראש למה אתם באמת זקוקים ולהשאיר מרווח קטן לפינוקים כמו אקססוריז לבית שיכולים לקשט פינות שונות. ערכו רשימה מסודרת והחליטו אם אתם זקוקים לריהוט חדש או לאלמנטים כמו אגרטלים, מגשים וכדומה, המשלימים את העיצוב הקיים. בכל מקרה, כדאי לעבור על כל הקטגוריות של חנות כלי בית, כדי לוודא שלא שכחתם פריט חיוני.

החליטו על קו עיצובי ודבקו בו
אחד הדברים הכי חשובים הנוגעים לעיצוב הבית, הוא ההמשכיות וההרמוניה בין האלמנטים השונים. כדי ליצור מראה יוקרתי ומהודק, מומלץ לכוון את הבחירות בתוך חנות כלי בית, וכך יתאימו כולן או רובן, לסגנון מסוים. אם למשל עיצבתם את הסלון בסגנון מודרני, רכשו אקססוריז לבית ופריטים לסלון שיתאימו לסגנון העיצוב הזה. אם עיצבתם את חדר השינה בסגנון וינטג’, אגרטל בסטייל מיושן עם פרח בודד, ישרה בו אווירה נינוחה יותר מוואזה בצבעים נועזים.

הקדישו תשומת לב לפרטים הקטנים
בסופו של דבר, מה שהופך את העיצוב למושלם, אלו הפרטים הקטנים. אם קניתם שטיח גדול עם דוגמה מרשימה ובעלת נוכחות, אקססוריז לבית שמניחים על השידה בסלון או על נישה מעל שולחן האוכל, צריכים להתכתב עם הדוגמה הזו וליצור קשר עיצובי ביניהם. אלו דברים שכל מי שנמצא בחלל קולט גם באופן תת-מודע והם מה שבסופו של דבר משפיעים על התחושה הנעימה והביתית שאתם מנסים ליצור באמצעות עיצוב הבית.

ESTILO – החנות שיש בה הכול
אסטילו היא חנות כלי בית שאתם יכולים למצוא בה אקססוריז לבית, מוצרי טקסטיל, מוצרי בישום ואווירה, כלי מטבח, פתרונות אחסון ועוד מגוון עצום של פריטים שיאפשרו לכם להשלים את עיצוב הבית. חווית הרכישה בחנות האונליין ובחנות הפיזית היא ידידותית למשתמש, עם חלוקה נוחה של המוצרים לקטגוריות שונות, סליקה מאובטחת ומשלוח עד הבית ברכישה אונליין. לכן, אם אתם חולמים על אגרטלים מרהיבים, שטיחים ואפילו ריהוט כגון כסאות בר, שולחנות קפה ועוד, היכנסו ל ESTILO ועצבו את בית חלומותיכם.

מאמרים נוספים

רוצה להשאר בעניינים?

אוהבים את התוכן שלנו? השאירו פרטים ותקבלו עדכון בכל פעם שעולה פוסט חדש

קישורים חשובים