Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

ברוכים הבאים לאתר עיצוב הבית המוביל בישראל אסטילו הום

שדרגו את המטבח שלכם עם כלי מטבח מעולים

מגשימים לכם חלומות

אנחנו לא רק דואגים לכם לפריטים הכי חמים, חשוב לנו שגם תדעו איך למקם ולאבזר אותם...
מתוך הרצון לעזור הקמנו את הבלוג של אסטילו - המקום שבו הסטייל פוגש את המקלדת ואתם מרוויחים.

מוצרים מובילים

המטבח הוא אחד החדרים הכי חשובים בבית. אנשים מבלים בו שעות רבות באפיה ובישול ותוך כדי גיבוש החוויות הקולינריות, מתגבשות חוויות גם מסוגים אחרים: הבישול והאכילה המשותפים הופכים לזכרונות ביתיים נעימים שמלווים אחרי זה את בני הבית במשך כל החיים. לכן, שווה להשקיע בעיצוב המטבח ואחת הדרכים הטובות והפשוטות ביותר לעשות זאת, היא על-ידי כלי מטבח, שלהם שימושים רבים.

אחסון בצנצנות – הטרנד שסחף את עולם ההום סטיילינג
בעבר, צנצנות היו פריט ארכאי ששימש בעיקר לאחסון שימורים ביתיים או ריבות. כיום, עיצוב מטבח כולל הרבה שימוש בפריטים כמו צנצנות מסוגים שונים ובגדלים שונים. היתרון המשמעותי ביותר של צנצנות הוא העובדה שלרוב הן שקופות וכך אפשר לראות את תכולתן. העובדה הזו מסייעת לניהול יעיל של מלאי המצרכים במטבח ובמזווה אך מעבר לכך, יש לה גם ערך אסתטי. פסטות בצורות שונות, חטיפים בצבעים, מרקמים מגוונים ועוד, כולם מתחברים עם האסתטיקה של הצנצנת עצמה, ליצירת מראה ייחודי וכמעט אומנותי. לכן, אם אתם מתלבטים אלו כלי מטבח לרכוש, הצטיידו בראש ובראשונה במבחר צנצנות דקורטיביות.

כלי הגשה – לאכול עם העיניים ומכל הלב
אנחנו כבר יודעים שארוחה טובה אוכלים גם עם העיניים ושלדרך בה היא מוגשת יש חשיבות עצומה לחוויה כולה. אבל איך יוצרים את הרגע המיוחד הזה? ובכן, כלי הגשה מעוצבים הם מהאלמנטים החשובים ביותר ביצירת ארוחה שהיא גם טעימה וגם אסתטית. אותו מזון בדיוק, יעשה רושם שונה לגמרי כשהוא מונח בכלי רגיל ובתוך כלי הגשה דקורטיביים. לכן, כדאי להשקיע ברכישת כלי הגשה בעיצובים ובגדלים שונים וגם ליצור סטים דומים מבחינת גוונים ודוגמאות, מתוך המבחר הקיים. יש מבחר גדול של כלי הגשה ולכן כדאי להחליט על קו עיצובי מסוים: נועז וצבעוני, מינימליסטי ואלגנטי וכדומה, עבור כל סט.

אל תשכחו לפרוש שטיח למטבח
כשאנחנו חושבים על עיצוב ושדרוג המטבח, אנחנו בדרך כלל חושבים על אקססוריז, מכשירי חשמל, טפטים וכל מה שנמצא מול העיניים שלנו, אך לא חשוב פחות הוא שטיח למטבח. שטיח מטבח משמש לכמה מטרות במקביל, מה שהופך אותו למוצר חיוני בכל מטבח. ראשית, הוא מונע מהרצפה להתלכלך. אם נשפך נוזל או מזון על השטיח, אפשר פשוט לשאוב אותו או להכניס למכונת הכביסה, במקום להתחיל להתעסק עם ניקוי הרצפה. שנית, המטבח הוא החדר שבו מבלים זמן רב בעמידה: מול משטח החיתוך, השיש, הכיריים וכדומה. שטיח נעים מאפשר להקל על העמידה הממושכת ומעניק מגע נעים ומלטף לכפות הרגליים. מעבר לכל אלו, שטיח למטבח הוא פשוט אלמנט אסטטי והוא מוסיף רבות לעיצוב המטבח, גם ואף על פי שהוא לא נמצא ישר מול העיניים. מי שמביט על המטבח מבחוץ, מיד מבחין בשטיח המרהיב והרושם שנוצר הוא של עיצוב הרמוני ומהודק, שהופך את המטבח לאחד החדרים האהובים בבית.

ב ESTILO תמצאו כלי מטבח ועוד
אם אתם מחפשים חנות אמינה המוכרת כלי מטבח ברמה גבוהה, חנות עם מבחר עצום של צנצנות, כלי הגשה ועוד פריטים דקורטיביים לשדרוג המטבח, זה הזמן להכיר את אסטילו – אחת החנויות המובילות בישראל בתחום של הום סטיילינג ולייף סטייל. בחנות תוכלו למצוא שפע של אקססוריז למטבח, כולל שטיח למטבח, סכו”ם, צלחות, קופסאות אחסון ועוד. בחנות מקפידים על איכות המוצרים הנמכרים וכך זוהי השקעה משתלמת לטווח ארוך ועם מבחר גדול, שמאפשר לכל אחד למצוא כלי מטבח המתאימים בדיוק למטבח שלו.

מאמרים נוספים

רוצה להשאר בעניינים?

אוהבים את התוכן שלנו? השאירו פרטים ותקבלו עדכון בכל פעם שעולה פוסט חדש

קישורים חשובים